Donaties en Sponsoring

Voor vragen over zakelijke sponsoring en particulier donaties kun je mailen naar met financiele.commissie@uvsv.nl t.n.v. Charlotte.  Of bellen naar: 030-2308057

Hieronder een toelichting van de Lucie op een belactie gehouden onder de reunisten.

Alle Lustrumcommissies hebben drie zondagen lang vanuit een callcenter in Utrecht zoveel mogelijk reünisten met veel plezier opgebeld. Daarmee is toen ruim €28.000,- opgehaald voor het Lustrum! Fantastisch! 

Omdat we helaas niet alle reünisten hebben kunnen bereiken en er wellicht nog onduidelijkheden zijn over bepaalde zaken, volgen enkele vragen en antwoorden over onze belactie:

Komt er nog een belronde?

Op 17 en 24 februari en 3 maart hadden wij een callcenter tot onze beschikking. Waarschijnlijk wordt er vanuit het callcenter niet meer gebeld. Wel is het mogelijk dat wij als commissies nog een doordeweekse avond gaan bellen. Hiervoor worden de mogelijkheden nog bekeken. Het is dus nog niet zeker of er nog een belronde komt. 

Waarom werd er op zondag gebeld?

Er is op zondagen gebeld omdat het callcenter op de Oudenoord in Utrecht zo vriendelijk is geweest om ons deze drie dagen gratis te verwelkomen. Dat heeft ons veel geld heeft gescheeld! Dit kon wel alleen op zondagen, aangezien zij het callcenter op doordeweekse dagen zelf nodig hebben voor hun eigen klanten. Daarnaast combineren veel leden van Lustrumcommissies hun werk met studies die doordeweeks plaatsvinden.

Waarom werd ik niet teruggebeld?

We hebben gewerkt met het systeem van een callcenter waarbij er automatisch wordt doorgeschakeld en telefoonnummers willekeurig worden teruggebeld. Omdat er maar drie dagen is gebeld zijn we er niet aan toegekomen alle telefoonnummers terug te bellen.

Waarom vermeldde de Tikkie de namen Charlotte of Sophie? 

We hebben de Tikkies verstuurd vanaf twee telefoons van leden van de Lustrum Financiële Commissie. Dit omdat er geen budget was om een telefoon aan te schaffen voor deze actie. De Tikkie app herkent echter maar één naam, bijv. Charlotte of Sophie, en een zakelijke naam kon ook niet toegevoegd worden. Wel konden we het rekeningnummer van de U.V.S.V./N.V.V.S.U. toevoegen aan de Tikkie app, waardoor alle Tikkies rechtstreeks op de rekening van de U.V.SV. werden gestort. We kunnen u dus garanderen dat het geld allemaal op de goede rekening terecht is gekomen! 

Kan ik nog doneren? En zo ja, wat zijn dan de opties?

Ja, dat vinden we natuurlijk geweldig. U kunt kiezen voor een donatie of voor zakelijke sponsoring. We vragen u contact op te nemen via de financiele.commissie@uvsv.nl t.n.v. Charlotte.  U kunt ook bellen naar: 030-2308057